3 Αυγ 2017

Πικραμένος έφυγε ο Κιάσσος από τον ΟΦΗ

Πικραμένος για την αποχώρησή του από τον ΟΦΗ και κυρίως για τον τρόπο με τον οποίο αυτή δρομολογήθηκε εμφανίστηκε ο Κώστας Κιάσσος. Αναλυτικά όσα είπε ο Κιάσσος στον ΣΠΟΡ FM 94,6: "Σκοπός μου ήταν να τελειώσω την καριέρα μου στον ΟΦΗ. Ήθελα να παίξω ένα χρόνο ακόμα, αλλά δεν κατέστη δυνατό. Όταν έχεις φτάσει 41 χρονών, δεν σε νοιάζει πόσο θα παίξεις ακόμα. Δεν κοιτάζω ότι πέρυσι έπαιξα στο 90% των αγώνων. Δεν προχώρησε το να μείνω, αλλά η ζωή συνεχίζεται. Δεν υπήρξε καλή συνεννόηση, δεν υπήρξε καλή επαφή, αλλά παρόλα αυτά, δεν έχω ούτε νεύρα, ούτε πρόβλημα με κάποιον.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι σέβομαι την απόφαση κάποιου ότι δεν υπολογίζομαι ή ότι δεν του αρέσει να βλέπει τα μούτρα μου, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω το να κρύβεται κάποιος ή να μην εμφανίζεται. Θεωρώ ότι υπήρξε κοροϊδία προς το μέρος μου και δεν μου άρεσε. Γι’ αυτό το ανακοίνωσα μόνος μου, δεν μου αρέσει εξάλλου να παρακαλάω. Έχω προτάσεις από Β’ και Γ’ Εθνική, αλλά θέλω να σκεφτώ τι θα κάνω. Σκοπός μου ήταν να σταματήσω στον ΟΦΗ. Ήρθα στην ομάδα για να τελειώσω την καριέρα μου, αλλά δεν μου δόθηκε αυτή η ευκαιρία από κάποιους. Δεν θα μάθω ποτέ το γιατί, αλλά καμιά φορά η ζωή είναι σκληρή".