2 Ιουλ 2017

Βολές Χολέμπας κατά Σκίμπε

Μιλώντας στην εφημερίδα "Live Sport", ο διεθνής αριστερός μπακ χαφ ανέφερε πως ο λόγος που σταμάτησε από την Εθνική ομάδα ήταν ο Μίχαελ Σκίμπε και ότι το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα θα είναι κλειστό κεφάλαιο για τον ίδιο όσο παραμένει ο Γερμανός κόουτς στον πάγκο."Η Εθνική είναι πάντα ένα ανοιχτό κεφάλαιο για μένα. Αλλά αυτή την στιγμή, όχι, εξαιτίας του κόουτς Σκίμπε. Οι αποφάσεις που παίρνει σχετικά με τους παίκτες που καλούνται να παίξουν για την Εθνική ομάδα, θεωρώ ότι δεν λαμβάνονται βάσει των επιδόσεων, της φόρμας που έχουν κάθε φορά.
Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που σταμάτησα να αγωνίζομαι για την Εθνική της Ελλάδας και όχι εξαιτίας της ηλικίας μου. Διατηρώ την φόρμα μου και φροντίζω γι΄ αυτήν. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να πω ελεύθερα τη γνώμη μου για τον Σκίμπε", ανέφερε ο Χολέμπας και για το πώς πήρε την απόφαση να αποχωρήσει, είπε: "Με ενδιέφερε πολύ η Εθνική ομάδα. Έγινε πολλή συζήτηση γύρω απ' αυτό το θέμα και ό,τι αφορά το στοπ που είπα στην Εθνική. Ειπώθηκαν πολλά ψέματα στις εφημερίδες για εμένα και δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί".