1 Ιουν 2017

Άγνωστο το μέλλον του Ίβιτς στον ΠΑΟΚ

Η αγωνιστική σεζόν ολοκληρώθηκε για τον ΠΑΟΚ με τον φάκελο «επόμενη ημέρα» να ανοίγει στην Τούμπα. Στο ερώτημα εάν θα παραμείνει ή όχι ο Βλάνταν Ίβιτς στον πάγκο του Δικεφάλου, ούτε ο Σέρβος προπονητής αλλά ούτε και ο Ιβάν Σαββίδης έδωσαν ξεκάθαρη απάντηση. Πιο συγκεκριμένα ο κόουτς του Δικεφάλου δήλωσε στη Συνένετυξη Τύπου: «Περιμένουμε να μιλήσουμε ξανά με τον κύριο Σαββίδη για τη νέα χρονιά. Εγώ θέλω να περάσει η ημέρα να ηρεμήσουμε και να δούμε τι είναι το καλύτερο για τον ΠΑΟΚ».
Νωρίτερα ο Ιβάν Σαββίδης είχε δηλώσει για την πιθανή παραμονή του Ίβιτς: «Ο Βλάνταν ήταν πρώτος που από την αρχή των playoffs ζήτησε να φύγει. Ήταν ο πρώτος που ανέβηκε σε μένα και είπε. Ο αδελφός μου έχει παιδιά και εγώ φοβάμαι για αυτούς. Εγώ νομίζω ότι έχει δείξει ότι μπορεί να είναι προπονητής του ΠΑΟΚ. Δεν είμαι προφήτης, αλλά όταν τον έβαλα προπονητή του είπα ότι για το μόνο που ανησυχώ, ότι μπορεί λόγω του νεαρού της ηλικίας σου να μην αντέξεις την ψυχολογική πίεση. Είδαμε ότι υπήρχε τέτοια κατάσταση, αλλά δεν πειράζει. Εγώ νομίζω ότι θα κοιμηθούμε, θα ξυπνήσουμε γιατί ο Θεός μας έβαλε σε αυτό το δρόμο να περάσουμε αυτή τη δοκιμασία και σαφώς δεν τελειώνει η ζωή στα playoffs και στην πρωτιά σε αυτά.