28 Ιουν 2017

Ο Φετφατζίδης κάτι έχει να αποδείξει στον Ολυμπιακό

Ο Φετφατζίδης  πήγε από τον Ολυμπιακό στην Τζένοα από κεί δανεικός στην Κιέβο Βερόνα, όπου δεν του άρεσε και πολύ εκεί και στα 24,5 πήρε τη μεγάλη απόφαση να αφήσει την Ευρώπη για την πλούσια, αλλά όχι αναπτυγμένη ποδοσφαιρικά Σαουδική Αραβία. Εκεί αγαπήθηκε όσο τα πρώτα του χρόνια στον Ολυμπιακό, ξεχώρισε, ένιωσε ζεστά, ωρίμασε και αποφάσισε πρόσφατα να υπογράψει νέο διετές συμβόλαιο με την Αλ Αχλί. Και αυτό συνέβη παρά τις προτάσεις που είχε από κλαμπ της Ευρώπης και μερικά ελληνικά.
Τι λέει όμως ο ίδιος για τις εμπειρίες του. «Είμαι ευχαριστημένος. Φυσικά το οικονομικό κομμάτι είναι στα υπέρ, παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Έχω παίξει αρκετά ματς αυτά τα δύο χρόνια όσα δεν έπαιξα σε άλλη ομάδα πριν. Με εκτιμούν πολύ. Είχα και κάποιες άλλες προτάσεις από άλλες ομάδες εκεί γύρω. Καλές προτάσεις, αλλά προτίμησα να παραμείνω στην ίδια ομάδα». Όμως ο στόχος του είναι να γυρίσει στον Ολυμπιακό και να αποδείξει κάποια πράγματα σε όσους τον αμφισβήτησαν. «Ναι, θα ήταν ένας στόχος μου και αυτός. Μιλάμε για το μέλλον όχι για κάτι άμεσο. Πάντα η σκέψη μου είναι να γυρίσω στην Ελλάδα. Κάποια στιγμή θα γυρίσω. Δεν θα μείνω για πάντα στο εξωτερικό. Ο Ολυμπιακός φυσικά είναι η πρώτη ομάδα που έχω στο μυαλό μου όταν γυρίσω στην Ελλάδα. Την ομάδα που αγαπάω. Εκεί όπου μεγάλωσα».