24 Μαρ 2017

Κινδύνεψε από επιπλοκές ο Καρέλης στην αποθεραπεία του

Ο Νίκος Καρέλης θα χάσει τον αγώνα της Εθνικής μας με το Βέλγιο στις Βρυξέλλες λόγω της ρήξης χιαστών που υπέστη πριν από λίγο καιρό, ωστόσο η Het Laatste Nieuws ζήτησε την άποψή του για το ματς των προκριματικών του Μουντιάλ. Ο παίκτης της Γκενκ ποντάρει στην υποτίμηση της ελληνικής ομάδας από πλευράς των Βέλγων λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ας αφήσουμε τους ''Κόκκινους Διαβόλους'' να νομίζουν ότι είναι καλύτεροι. Τότε θα έχουμε πιθανότητες». Ο Καρέλης, αποκάλυψε και κάποιες επιπλοκές που είχε κατά την διάρκεια της αποθεραπείας του που θα μπορούσαν να αποβούν μοιραίες!
«Έκανα επέμβαση στις 9 Ιανουαρίου και όλα πήγαιναν καλά. Όμως δύο εβδομάδες αργότερα ένιωσα έντονους πόνους στο στήθος, κάτω από την μασχάλη μου. Ήταν σαν μία κράμπα που δεν περνούσε. Αρχικά οι γιατροί νόμιζαν ότι ήταν ίωση, αλλά ο πόνος δεν περνούσε. Εφτασα να κοιμάμαι όρθιος στο κρεβάτι μου! Ένα βράδυ η σύζυγός μου με ανάγκασε στη μέση της νύχτας να πάω στο νοσοκομείο και εκεί ανακάλυψαν ότι είχα θρόμβο στον πνεύμονα. Έμεινα πέντε μέρες σε νοσοκομείο του Χάσελτ, ευτυχώς άκουσα τη γυναίκα μου, γιατί κάτι τέτοιο στην καρδιά ή τον εγκέφαλο θα μπορούσε να αποβεί μοιραίο. Τώρα όλα είναι εντάξει και μπορώ να αφοσιωθώ πλήρως στο πρόγραμμα αποθεραπείας μου», είπε χαρακτηριστικά ο Καρέλης.