25 Ιουλ 2016

Οργισμένη και απογοητευμένη η Ισινμπάγεβα

Οργισμένη είναι η Έλενα Ισινμπάγεβα, για την απόφαση του αποκλεισμού των Ρώσων αθλητών του στίβου, από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο. Η κορυφαία αθλήτρια όλων των εποχών στο επί κοντώ, φαίνεται ότι δεν μπορεί να πιστέψει πως δεν θα λάβει μέρος στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο και με νέο μήνυμά της από τον προσωπικό λογαριασμό της στο Instagram, κάνει λόγο για αδικία, αλλά και έλλειψη αντίστασης από πλευράς Ρωσίας. «Ο αγώνας μας για το Ρίο έλαβε τέλος. Δεν είναι της μοίρας μου να σταθώ στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου σε Ολυμπιακούς αγώνες για μια ακόμη φορά.
Ο Εθνικός ύμνος της Ρωσίας δε θα παίξει για μένα ξανά και δε θα φέρω χαρά στους θαυμαστές μου με τα άλματά μου. Η άμυνά μας ήταν αδύναμη. Θα μπορούσα να πω μηδενική. Κανείς δεν υπερασπίστηκε τα δικαιώματά μου. Είναι πολύ λυπηρό, αν αισθάνεσαι αδύναμος μπροστά στην αδικία και το χάος. Δάκρυα κυλάνε στα μάγουλά μου, συνειδητοποιώντας όλα αυτά που έχω κάνει στο στίβο. Μαζί με τον Ευγκένι Βαλίσγιεβιτς (Τροφίμοφ - ο προπονητής της) είμαστε μαζί 10 χρόνια, μαζί με τα παγκόσμια ρεκόρ και τις νίκες. Το άλμα επί κοντώ έγινε νούμερο ένα στον παγκόσμιο στίβο και η νίκη μου στο Τσεμπόκσαρι (σ.σ το 4.90 που είχε σημειώσει στο ρωσικό πρωτάθλημα φέτος) παραμένει το κορυφαίο άλμα για φέτος στον κόσμο. Θα μείνει μυστήριο το τι θα μπορούσα να δώσω στον κόσμο, στο Ρίο, ποιο ύψος ποια συναισθήματα»