24 Ιουν 2016

"Αν παίζει καλά ας καπνίζει όσο θέλει"

Ένα βίντεο που τραβήχτηκε στο ξενοδοχείο που διαμένει η αποστολή του Βελγίου στο EURO 2016, και το οποίο δείχνει τον Ράτζα Ναϊνγκολάν να επιδεικνύει ένα πακέτο τσιγάρων, ξεσήκωσε πολλές αντιδράσεις στους φίλους των «κόκκινων διαβόλων», που την Κυριακή αντιμετωπίζουν στην Τουλούζ την Ουγγαρία, για τη φάση των «16» της διοργάνωσης.
Η εικόνα ενός διεθνούς ποδοσφαιριστή με τσιγάρα σίγουρα δεν είναι συνηθισμένη, όμως ο Μαρκ Βίλμοτς έσπευσε να προσφέρει κάλυψη στον μέσο της Ρόμα, υπογραμμίζοντας ότι γνωρίζει τη συνήθειά του. «Γνωρίζω καλά τον Ράτζα. Έχει ανάγκη να καπνίζει. Δεν ξέρω πόσα (τσιγάρα), αλλά πάντα κανονίζω να έχει δωμάτιο με μπαλκόνι. Νομίζω ότι, αν του το απαγορεύσουμε, θα... σπάσει το δωμάτιο» δήλωσε ο προπονητής της εθνικής Βελγίου. «Όσο ξεχωρίζει στον αγωνιστικό χώρο, εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα, ούτε και οι άλλοι παίκτες. Δεν είμαι ο πατέρας του. Δεν θέλω να του το απαγορεύσω, είναι 28 χρονών. Αν ένας παίκτης θέλει να πιει ένα ποτήρι κρασί μπορεί, αν θέλει να καπνίσει ένα τσιγάρο επίσης μπορεί. Σκοπός μου δεν είναι να αλλάξω κανέναν, σκοπός μου είναι αυτοί που προπονώ να παίζουν καλά» πρόσθεσε ο Βίλμοτς.