6 Φεβ 2016

"Είμαι σαν τις γυναίκες, μπορώ να κάνω δύο πράγματα ταυτόχρονα"

Η πρόσληψη, από το καλοκαίρι, του Πεπ Γκουαρντιόλα στην τεχνική ηγεσία της Μάντσεστερ Σίτι, μονοπωλεί τις ποδοσφαιρικές συζητήσεις στην Ευρώπη. Μάλιστα, δεν είναι λίγοι αυτοί που θεωρούν πως το «χτίσιμο» των «πολιτών», ενόψει της νέας σεζόν, θα επηρεάσει την φετινή πορεία της Μπάγερν Μονάχου. Τι έχει να πει πάνω σε αυτό ο ίδιος ο Καταλανός προπονητής; «Έχω εξηγήσει σε όλους γιατί αποφάσισα να συνεχίσω την καριέρα μου στην Αγγλία, όμως μπορώ επίσης να ας ξεκαθαρίσω πως αυτή η απόφαση μου δεν θα επηρεάσει την δουλειά μου στην Μπάγερν.
Είμαι σαν τις… γυναίκες! Μπορώ να κάνω δύο πράγματα ταυτόχρονα, δεν αποτελεί πρόβλημα για μένα, έχω ταλέντο στο να κάνω πολλά πράγματα παράλληλα», υποστηρίζει ο Γκουαρντιόλα, ο οποίος, μέχρι το φινάλε της σεζόν, θέλει να αυξήσει το παλμαρέ από τίτλους που έχει κατακτήσει με την Μπάγερν Μονάχου, καθώς μέχρι στιγμής, σε δύο χρόνια έχει ισάριθμα πρωταθλήματα, ένα κύπελλο Γερμανίας, ένα ευρωπαϊκό σούπερ καπ καθώς και το παγκόσμιο κύπελλο συλλόγων.