27 Νοε 2015

"Δεν φτάνει ο Μουρίνιο με τον Τέρι για να ανακάμψει η Τσέλσι"

Τις εποχές που η Τσέλσι είχε ισχυρές προσωπικότητες για να βγαίνουν μπροστά στα δύσκολα και να αλλάζει αμέσως η αρνητική κατάσταση αναπόλησε ο Ντιντιέ Ντρογκμπά.  Τονίζοντας πως πλέον έχουν απομείνει μονάχα οι Ζοσέ Μουρίνιο και Τζον Τέρι να παλεύουν κόντρα σε όλα τα προβλήματα και να μην έχουν συμπαραστάτες όπως παλιά για να κάνουν όλοι μαζί το βήμα και να βγάλουν την ομάδα από το τέλμα, ο Ιβοριανός επιθετικός είπε σε εκδήλωση προώθησης του βιβλίου του «Commitment»: «Δεν μου αρέσει να μιλάω για περιστατικά τύπου “τότε που ήμουν εγώ εκεί” και να μιλάω για το παρελθόν, αλλά υπήρχαν κάποια περιστατικά που δεν μπορεί να τα διαψεύσει κανείς...Όταν ήμουν κι εγώ στην ομάδα, υπήρχαν πολλοί ηγέτες, ισχυρές προσωπικότητες, παίκτες με χαρακτήρα... Ήταν ο Μίκαελ Μπάλακ, ήταν ο Φρανκ Λάμπαρντ, ήταν ο Μίκαελ Εσιέν, ήταν ο Αντρέι Σεφτέσνκο... Ποδοσφαιριστές που ήξεραν ν' αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους και να προτρέπουν τους υπόλοιπους να παλέψουν για να γυρίσει η κατάσταση. Ο Ζοσέ και ο Τέρι είναι ακόμα εκεί και προσπαθούν, αλλά δεν γίνεται αν δεν έχεις βοήθεια και στηρίγματα όταν θέλεις ν' αλλάξεις μια τόσο δύσκολη κατάσταση. Και ξέρεις, αυτό δεν γεννιέται μαζί σου... Αυτή τη νοοτροπία και τον χαρακτήρα, τα χτίζεις με τα χρόνια και τα εμπλουτίζεις από την παρουσία σου στο γήπεδο».