29 Αυγ 2015

Επιτέλους, να ένας που ζήτησε συγνώμη από τον Παναθηναϊκό

Στο παιχνίδι με την Γκαμπάλα ο Ντάνιελ Πράνιτς δεν βοήθησε καθόλου τον Παναθηναϊκό με την απόδοση του και δεν είναι λίγοι αυτοί που του χρεώνουν την αποκλειστική ευθύνη για το πρώτο γκολ που δέχτηκε το τριφύλλι από τον Ντοντό. Ο Κροάτης μάλιστα έγινε αλλαγή στο 66' σε μια προσπάθεια του Γιάννη Αναστασίου να γυρίσει το παιχνίδι, κάτι το οποίο όμως δεν έγινε. Ο Ντάνιελ Πράνιτς όμως ήταν ο μόνος από τους παίκτες του Παναθηναϊκού που θέλησε να ζητήσει συγνώμη από τον κόσμο του τριφυλλιού και να απολογηθεί για τον αποκλεισμό. Από την Παρασκευή το μεσημέρι ανέβασε στην προσωπική του σελίδα στο Facebook ένα μήνυμα με το οποίο ζητάει συγνώμη και τονίζει πως όλοι στο τριφύλλι είναι λυπημένοι και θυμωμένοι και στέκεται πως ο πιο μεγάλος στόχος των πράσινων είναι η μάχη για το πρωτάθλημα. Το μήνυμα του Κροάτη ανέφερε: "Ζητάω ειλικρινά συγνώμη που δεν κερδίσαμε και ήμαστε έξω από το Ευρωπαϊκό ταξίδι αυτή τη σεζόν. Ο Παναθηναϊκός είναι μεγάλο όνομα και τεράστιος σύλλογος. Σύλλογος με μεγάλη ιστορία και πρέπει να παίζει στην Ευρώπη κάθε χρόνο. Είμαστε όλοι λυπημένοι και θυμωμένοι, αλλά πρέπει να βάλουμε κάτω το κεφάλι και να συνεχίσουμε την σκληρή δουλειά. Χάσαμε αλλά πρέπει να συνεχίσουμε να παλεύουμε για την ομάδα και για τους θαυμάσιους οπαδούς μας. Η Super League μόλις ξεκίνησε και ο κύριος στόχος είναι μπροστά μας". Μάλιστα η φωτογραφία με την οποία συνόδευε το μήνυμα του ο Πράνιτς ήταν μια του Μάικλ Τζόρνταν και μια δήλωση του κορυφαίου μπασκετμπολίστα ο οποίος είχε δηλώσει: "Έχω χάσει περισσότερα από 9.000 σουτ στην καριέρα μου, έχω χάσει σχεδόν 300 παιχνίδια, 26 φορές μου είχαν εμπιστευθεί το νικητήριο σουτ και αστόχησα. Έχω αποτύχει ξανά και ξανά και ξανά στην ζωή μου. Αυτός όμως είναι και ο λόγος για τον οποίο πέτυχα".