28 Αυγ 2015

Έβαλε μυαλό ο Μπαλοτέλι;

Και τυπικά παίκτης της Μίλαν είναι πλέον ο Μάριο Μπαλοτέλι, καθώς η ομάδα του Μιλάνο ανακοίνωσε της επιστροφή του «σούπερ Μάριο» στο «Σαν Σίρο». «Οφείλω πολλά στον Σίνισα Μιχαΐλοβιτς. Εκείνος με ξέρει από τότε που είμαι παιδί. Ο κόσμος ακούει διάφορα για μένα, πολλά υπερβολικά πράγματα λέγονται και γράφονται, αλλά ήθελε να με κοιτάξει στα μάτια και να δει αν έχω το κίνητρο που απαιτείται. Με άκουσε χωρίς να επηρεάζεται από άλλους και γι' αυτό του είμαι ευγνώμων» τόνισε στις πρώτες δηλώσεις του ο Μπαλοτέλι. Και προσέθεσε: «Του είπα ότι κατάλαβα τα λάθη μου και πως αν μου έδινε την ευκαιρία δεν θα τον απογοήτευα. Του είπα πως θα αποδεχτώ κάθε του απόφαση και δεν θα κάνω λάθη. Ο ίδιος ανέλαβε μια ευθύνη εισηγούμενος την απόκτησή μου, του το χρωστάω και θέλω να τον δικαιώσω. Θα ανταποδώσω την εμπιστοσύνη και στον Σίλβιο Μπερλουσκόνι. Δεν είμαι πλέον το μαύρο πρόβατο. Τότε ήμουν ένα παιδί, τώρα είμαι άντρας».