5 Μαΐ 2015

Μουρίνιο:"Μένω στη Τσέλσι μέχρι να με διώξει ο Αμπράμοβιτς"

Το 8ο πρωτάθλημα στη προπονητική του καριέρα πανηγύρισε ο Ζοσέ Μουρίνιο και τα όσα είπε στη συνέντευξη Τύπου, μετά τη νίκη της Τσέλσι επί της Κρίσταλ Πάλας, αποτελούν, σύμφωνα με τον βρετανικό Τύπο, "καρφιά" προς τον Πεπ Γκουαρντιόλα. Άλλωστε, οι δυο τους είχαν κόντρα όταν ο Μουρίνιο ήταν στη Ρεάλ και ο Γκουαρντιόλα στη Μπαρτσελόνα.  "Είμαι πολύ χαρούμενος επειδή κατέκτησα έναν ακόμα τίτλο της Premier League δέκα χρόνια μετά το πρώτο τρόπαιο, στη δεύτερη θητεία μου στο σύλλογο. Ήμουν πρωταθλητής σε κάθε σύλλογο που ανέλαβα. Πήγα σε Ίντερ, Ρεάλ Μαδρίτης, Τσέλσι. Ο κάθε τίτλος είναι σημαντικός, το να κατακτήσεις το πρωτάθλημα στην Ισπανία με 100 βαθμούς απέναντι στην καλύτερη Μπαρτσελόνα όλων των εποχών ήταν ένα μεγάλο επίτευγμα που απόλαυσα πάρα πολύ. Ίσως στο μέλλον να πρέπει να είμαι εξυπνότερος και να επιλέξω άλλο σύλλογο σε άλλη χώρα όπου ο καθένας γίνεται πρωταθλητής. Ίσως πάω σε μια χώρα όπου ακόμα και ο φροντιστής μπορεί να γίνει προπονητής και να πάρει τον τίτλο. Ίσως χρειαστεί να είμαι εξυπνότερος αλλά εξακολουθώ να απολαμβάνω αυτές τις δυσκολίες. Νομίζω ότι είμαι στο κατάλληλο μέρος. Είμαι εδώ μέχρι ο Ρομάν Αμπράμοβιτς να μου πει να φύγω".