1 Φεβ 2015

Πως ο Μπαρμπόσα "έψησε" τον Σιμόες να έρθει στην ΑΕΚ

Ο Αντρέ Σιμόες, λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση της ΑΕΚ για την προσθήκη του, μίλησε στο AEK1924.gr για το νέο βήμα στην καριέρα του, τον κομβικό ρόλο του Έλντερ Μπαρμπόζα για να πει το ναι και τους στόχους του με την Ένωση. «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα μπορέσω να φορέσω τη φανέλα ενός συλλόγου τέτοιου μεγέθους, ενός μεγάλου ευρωπαϊκού συλλόγου και προσωπικά είμαι πολύ χαρούμενος που πέτυχα αυτό το στόχο. Γνωρίζω πάρα πολύ καλά ότι η ΑΕΚ είναι ένας ιστορικός σύλλογος. Γνωρίζω ότι στο παρελθόν από την ΑΕΚ έχουν περάσει κατά το παρελθόν εξαιρετικοί ποδοσφαιριστές παγκόσμιας εμβέλειας. Η παρουσία του Έλντερ ήταν πολύ σημαντική, για να δεχθώ την πρόταση. Μίλησα πολλές φορές μαζί του και κάθε φορά, πάντα, μου έλεγε πόσο χαρούμενος ήταν στην ομάδα και πως όλα είναι τέλεια.  Ότι είναι ένας σύλλογος που δεν του λείπει τίποτα, που έχει τις ιδανικές συνθήκες εργασίας, και εξαιρετικούς οπαδούς. Ο Φερνάντο Σάντος πέρασε από την ΑΕΚ και αυτό δείχνει το μεγαλείο του συλλόγου. Είναι τώρα ομοσπονδιακός τεχνικός της Πορτογαλίας και φυσικά θα ήθελα στο μέλλον να φορέσω τη φανέλα της εθνικής ομάδας της χώρας μου». Σύντομα στο Champions League «Είναι αλήθεια ότι είχα πολλές προτάσεις από πολλές ομάδες και από διάφορες χώρες αλλά επέλεξα την ΑΕΚ για το μέγεθος του συλλόγου και γιατί πιστεύω ότι σύντομα θα αγωνιστούμε στο Champions League. Έρχομαι στην ομάδα για να κατακτήσω τίτλους. Μίλησα με τους ανθρώπους της ΑΕΚ και οι οποίοι μου ανέλυσαν το πρότζεκτ και τους στόχους της ομάδας. Μετά από αυτή τη συζήτηση δεν μπορούσα να αρνηθώ την πρόταση».