22 Δεκ 2014

Ενθουσιασμένος ο Μπλάνκο από την αγάπη των ΑΕΚτζήδων

Το όνομα του Ισμαέλ Μπλάνκο ήταν αυτό που ακουγόταν στο ΟΑΚΑ την Κυριακή στην αναμέτρηση της ΑΕΚ με τον Ηρακλή Ψαχνών, με τους οπαδούς της Ένωσης να ζητούν την επιστροφή του. Το Sport24.gr μετέφερε στον "Ζορό" το συγκεκριμένο περιστατικό και εκείνος από το Γκουαγιακίλ του Ισημερινού όπου βρίσκεται ευχαρίστησε τον κόσμο της Ένωσης, θεωρώντας ότι αυτό αποτελεί αναγνώριση της προσφοράς του, στην ομάδα. "Το γεγονός ότι με θυμούνται ακόμη, με κάνει πολύ χαρούμενο, γιατί το πέρασμά μου από την ΑΕΚ, ήταν πολύ καλό και με αφήνει χαρούμενο που ο κόσμος φωνάζει μετά από τόσο καιρό ακόμη το όνομά του. Κάθε φορά που το μαθαίνω, είμαι πολύ χαρούμενος." Ήταν στις 14 Νοεμβρίου όταν ο Αργεντινός επιθετικός εξέφρασε για πρώτη φορά την επιθυμία του να φορέσει ξανά τη κιτρινόμαυρη φανέλα. Από τότε δεν έχουν αλλάξει και πολλά πέρα από το γεγονός ότι έχει κατακτήσει το πρωτάθλημα με την Μπαρτσελόνα του Γκουαγιακίλ: "Το μυαλό μου είναι να γυρίσω στην ΑΕΚ, το όνειρο της επιστροφής είναι πάντα μέσα στο μυαλό μου, να γυρίσω στην ομάδα που μου έδωσε τόσα. Ο κόσμος αναγνωρίζει ότι έδωσα τόσα για τη φανέλα της ΑΕΚ και μπορεί να έχω φύγει από το σύλλογο τόσο καιρό, αλλά αυτό με αφήνει ικανοποιημένο. Τώρα έχω συμβόλαιο με την Μπαρτσελόνα και θα δούμε όταν τελειώσει το συμβόλαιό μου, εάν θα έχω κάτι, θα γυρίσω στην ΑΕΚ. Πάντως στο μυαλό μου είναι να γυρίσω στην ΑΕΚ, δεν ξέρω αν θα είναι αυτό το χρόνο, ή τον άλλο, αλλά θέλω να γυρίσω εκεί, σε μία ομάδα τόσο σημαντική για την καριέρα μου. Αισθάνομαι την υποχρέωση να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου σε όλο αυτό τον φανταστικό κόσμο που αναγνωρίζει την προσφορά μου.", δήλωσε ο Αργεντινός επιθετικός.