28 Νοε 2014

Ο Σαμαράς δηλώνει έτοιμος να δείξει την αξία του

Την πραγματική του αξία θέλει να δείξει ο Γιώργος Σαμαράς στην Γουέστ Μπρομγουϊτς και αυτό τόνισε σε δηλώσεις που έκανε στο επίσημο site της αγγλικής ομάδας. Ο διεθνής άσος έχει μόλις τέσσερις εμφανίσεις και αυτές ως αλλαγή, και στοχεύει να καθιερωθεί...«Όταν ήρθα στην ομάδα, έκανα κάποιες προπονήσεις και μετά έφυγα γιατί κλήθηκα στην Εθνική ομάδα... Έπειτα επέστρεψα, προπονήθηκα ξανά, βελτίωσα το επίπεδο ετοιμότητάς μου, όμως έφυγα ξανά για την Εθνική. Όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο δεν έχεις το χρόνο να δουλέψεις όπως θέλεις στην ομάδα σου. Η αλήθεια είναι παρά την απογοήτευση για το γεγονός πως δεν κλήθηκα ξανά στην Εθνική τον Νοέμβριο, είχα την ευκαιρία να δουλέψω 10 μέρες περισσότερες στη Γουέστ Μπρομ. Έπαιξα και στο φιλικό με τη Λέστερ. Αισθάνομαι καλύτερα μέρα με τη μέρα και αντιλαμβάνομαι πως τόσο οι συμπαίκτες μου όσο και ο προπονητής μου καταλαβαίνουν τι παίκτης είμαι και τι μπορώ να κάνω. Είμαι έτοιμος να κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να αποδείξω την αξία μου στον προπονητή μου», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Έλληνας επιθετικό στο επίσημο σάιτ του συλλόγου.