21 Νοε 2014

Να παίξει σε μεγάλη ομάδα της Ιταλίας θέλει ο Μαζουάκου

Ο Αρτούρ Μαζουακού «τρέλανε» τους πάντες στην Ιταλία με τις εμφανίσεις του κόντρα στη Γιουβέντους και έγινε στόχος αρκετών ομάδων της γειτονικής χώρας. Για το ενδιαφέρον αυτό, αλλά και άλλα πολλά, ο άσος του Ολυμπιακού μίλησε στην ιστοσελίδα «ilsussidiario» και ανέφερε. Για το αν του αρέσει το ιταλικό ποδόσφαιρο: «Πολύ. Είναι ένα διαφορετικό ποδόσφαιρο, ένα εθνικό πάθος. Ο φίλος μου ο Πολ Πογκμπά με τον οποίο μιλάω συχνά, μου έχει πει πως τα μέρη σας είναι ο ιδανικός τόπος για νέα παιδιά όπως εγώ». Για το αν έχει προτίμηση σε κάποια ιταλική ομάδα: «Γιουβέντους, Ρόμα, Μίλαν, Ίντερ, Νάπολι, μιλάμε για τις μεγάλες ομάδες. Εγώ δουλεύω σκληρά για να φτάσω σε αυτά τα επίπεδα». Για το αν είχε επαφές στο παρελθόν με τη Γιουβέντους: «Ναι , ο ατζέντης μου είναι σε επαφές με Ιταλούς μεσάζοντες και ξέρω πως πολλές ομάδες με έχουν ζητήσει, ανάμεσα σε αυτές και η Γιουβέντους, με την οποία φτάσαμε πολύ κοντά. Θα δούμε, όπως είπα δουλεύω σκληρά και είμαι νέος. Προς το παρόν είμαι καλά στην Αθήνα και τον Ολυμπιακό, είναι μία μεγάλη ομάδα και νιώθω σαν οικογένεια με όλους, ακόμα και με τους οπαδούς που είναι πολύ σημαντικοί». Για το είδωλό του: «Μου αρέσει να επιτίθεμαι, γίνεται ενστικτωδώς. Μου αρέσει πολύ ο συμπατριώτης μου Μπενζεμά, πολύ μεγάλος παίκτης». Για το αν ονειρεύεται την «μεγάλη» εθνική Γαλλίας, έχοντας παίξει στις ομάδες Κάτω των 18 και 19: «Ποιος δεν ονειρεύεται να παίξει στην εθνική ομάδα; Δουλεύω σκληρά και περιμένω πάντα μία κλήση».