24 Νοε 2014

Να αναλάβει δράση η γενιά του 2004

Ο Κώστας Κατσουράνης μίλησε στη ΝΕΡΙΤ και είπε ότι πρέπει να αγαπήσουμε περισσότερο το ποδόσφαιρό μας και ότι θα πρέπει να δοθούν θέσεις σε θεσμικούς ρόλους σε παίκτες της Εθνικής του 2004.  «Πρέπει να αγαπήσουμε περισσότερο το ελληνικό ποδόσφαιρο. Να γίνουμε πιο ρομαντικοί. Η Εθνική μάς έχει συνηθίσει σε επιτυχίες και αυτό θα συνεχίσει να κάνει. Είναι κρίμα τόσα χρόνια να πάνε χαμένα. Όλα θα πάνε καλά. Είμαι αισιόδοξος. Είναι καλό ότι ο Καραγκούνης είναι εκεί. Υπάρχει ταλέντο σε αυτή την ομάδα και θεωρώ ότι στη συνέχεια τα πράγματα θα πάνε καλά. Όλοι όσοι αγαπάνε την Εθνική πρέπει να τη στηρίξουν, ειδικά τώρα που είναι σε μια δύσκολη στιγμή. Υπάρχουν ακόμη ελπίδες πρόκρισης στα τελικά και πρέπει να τις κυνηγήσουμε. Εγώ πάντα θα είμαι δίπλα στην Εθνική. Μέχρι να τελειώσει το συμβόλαιό μου, η Εθνική δεν έχει αγώνα, αλλά πάντα η διάθεσή μου είναι θετική για εκείνη». Για το αν πρέπει να αναλάβουν θεσμικό ρόλο κάποιοι από τους ποδοσφαιριστές της γενιάς του 2004: «Υπάρχει πρόβλημα και ίσως είναι η ώρα να γίνουν αλλαγές. Πρέπει να υπάρχουν στο ποδόσφαιρο, σε θεσμικούς ρόλους, παιδιά κυρίως από τη γενιά του 2004. Υπάρχουν πολλά αξιόλογα παιδιά, όπως ο Καραγκούνης, ο οποίος αυτή τη στιγμή είναι σε ένα άλλο πόστο. Πρέπει να αγαπήσουμε το ποδόσφαιρο. Να πουλήσουμε καλύτερα το προϊόν μας. Είναι σημαντική υπόθεση ο οικογενειάρχης να επιστρέψει στο γήπεδο. Αυτά που έχουν γίνει δεν είναι προς τιμήν μας. Είμαστε έξυπνος λαός, ικανός και δουλευταράς θα έλεγα, αν βάλουμε κανόνες όλα μπορούν να γίνουν».