21 Νοε 2014

Με 1.000 ευρω τον μήνα δεν ζείς στη Θεσσαλονίκη

Ο πρώην παίκτης του Άρη, Γκαέλ Ν’ Λουντούλου,  μίλησε στον Libero για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε κατά την παραμονή του στη Θεσσαλονίκη. «Όταν ήρθα στην ομάδα ήξερα ότι θα παίξει στη Β’ εθνική και όταν ήμουν έτοιμος να υπογράψω, άλλαξε ο πρόεδρος. Περίμενα έναν μήνα να ξεκαθαρίσει η κατάσταση. Ημουν στο ξενοδοχείο και δεν έκανα τίποτα από τις 31 Αυγούστου. Ο κ. Γαλανός μου είπε ότι επειδή δεν παίζω, θα μου κόψει 70% από τον μισθό μου και ένα ποσοστό από το μπόνους. Εγώ δέχτηκα γιατί ήθελα να παίξω στον Άρη και έτσι έμεινα. Εκανα πολλές θυσίες για να παραμείνω στη Θεσσαλονίκη και να παίξω στην ομάδα. Στη νέα συμφωνία, τα λεφτά που μου έδιναν δεν ήταν αρκετά για να ζήσω. Δεν μου έδωσαν αυτά που είχαμε συμφωνήσει», είπε ο Ν’ Λουντούλου και συνέχισε: «Τα χρήματα δεν ήταν αρκετά. Επρεπε να νοικιάσω σπίτι, αμάξι. Στο τέλος δεν είχα λεφτά για να φάω. Η ομάδα μου έδινε έναν μισθό το μήνα, 1.000 ευρώ Πλήρωνα το νοίκι μου 400 ευρώ, άλλα τόσα το αυτοκίνητο και τους λογαριασμούς. Τι χρήματα μου έμεναν; Όταν ήρθα στο διαμέρισμα μου, έδωσα μπροστά δύο νοίκια. Πολλά λεφτά τα έβαλα από την τσέπη μου», είπε ο Κονγκολέζος, ο οποίος αποκάλυψε ότι ένας παίκτης του Άρη πλήρωσε από την τσέπη του για να μπει πετρέλαιο στο Ρύσιο! «Θέλω να ευχαριστήσω τον Βάσκο Φερνάντεζ, ο οποίος την προηγούμενη εβδομάδα πλήρωσε το πετρέλαιο στις προπονητικές εγκαταστάσεις της ομάδας για να κάνουμε μπάνιο», είπε!