23 Οκτ 2014

Ο "Άγιος" Ρομπέρτο έδωσε τη νίκη στον Ολυμπιακό

Τεράστια νίκη, που τον βάζει γερά στο παιχνίδι της πρόκρισης στους "16" του Τσάμπιονς Λιγκ πέτυχε ο Ολυμπιακός επί της Γιουβέντους με 1-0, χάρις στο γκολ του Κασάμι στο 36ο λεπτό. Οι "ερυθρόλευκοι" με το δεύτερο "τρίποντο" στην 3η αγωνιστική παραμένουν στην κορυφή του 1ου ομίλου με 6 βαθμούς (όσους και η Ατλέτικο), έναντι τριών των πρωταθλητών Ιταλίας, που έχουν μόλις μία νίκη. Η Γιούβε έβγαλε περισσότερες φάσεις απ' ότι πρόδιδε η εικόνα του ματς, αλλά, ο Ολυμπιακός, όπως με την Μπενφίκα είχε φύλακα-άγγελο.Ο Ρομπέρτο μετά το περσινό ματς με την Μπενφίκα και πάλι για το Τσάμπιονς Λιγκ, το βράδυ της Τετάρτης πραγματοποίησε μια εξίσου καλή, αν όχι καλύτερη εμφάνιση, συμβάλλοντας καθοριστικά στη νίκη. Ήταν ο άνθρωπος που κράτησε το μηδέν και μαζί τη νίκη για τον Ολυμπιακό που κουράστηκε προς το τέλος. Ο Κασάμι ήταν ο χρυσός σκόρερ του Ολυμπιακού στο παιχνίδι με την Γιουβέντους στο Καραϊσκάκη και τόνισε πως αυτή η νίκη δίνει αυτοπεποίθηση για τη συνέχεια. «Νιώθω υπέροχα, δουλέψαμε σκληρά είμαστε και χαρούμενοι για το τρίποντο. Ήταν πολυ σημαντικο για τη συνεχεία του ομίλου και μας δίνει αυτοπεποίθηση για τη συνέχεια». Για το γκολ: «Είδα τον Μητρογλου . Ο Μητρογλου μου έδωσε με τη μια τη μπάλα, δεν εχει πολυ χρόνο να σκεφτείς σε αυτό το επίπεδο». Ο Ρομπέρτο μίλησε για τη σπουδαία νίκη επί τις Γιουβέντους . Για το παρατσούκλι "Άγιος": «Δεν το ήξερα. Είμαι ευτυχισμένος, κάναμε ένα μεγάλο ματς και είμαι πολύ χαρούμενος. Είναι μεγάλη βραδιά. Είμαι χαρούμενος για τη νίκη και ευχαριστημένος με την απόδοσή μου». Για την πρόβλεψή του ότι ο Ολυμπιακός θα νικήσει με 1-0 με γκολ του Κασάμι: «Με είχαν ρωτήσει σε μια συνέντευξη στον ιταλικό Τύπο και είχα πει αυτό, όπως θα μπορούσε να είχα πει οτιδήποτε άλλο. Είμαι χαρούμενος που έπεσα μέσα».