22 Σεπ 2014

Ξέσπασε πόλεμος με τον Γκατούζο στο Ηράκλειο

Μιχάλης Φραγκουλάκης και Σήφης Δασκαλάκης έσπασαν τη σιωπή τους και μιλώντας στο «Ράδιο 984» εξαπέλυσαν κεραυνούς κατά του Τζενάρο Γκατούζο και στα... παπαγαλάκια που του είπαν ό,τι του είπαν για τους δυο παίκτες, με αποτέλεσμα να τους «τελειώσει». Ο Δασκαλάκης μάλιστα τον προκάλεσε να βγει και να ορκιστεί στην οικογένειά του και να διαψεύσει τα όσα είχε πει μπροστά σε όλη την ομάδα για το ότι δεν θέλει να τους βλέπει, τους διώχνει και τους πληρώνει τα συμβόλαια, κάτι που διέψευσε ο Ιταλός κόουτς! Ακόμα, οι δυο παίκτες τόνισαν ότι ακόμα δεν ξέρουν ούτε τους είπε κανείς επίσημα γιατί αποτέλεσαν παρελθόν από την ομάδα. Διαβάστε μεταξύ άλλων αυτά που είπαν: Μιχάλης Φραγκουλάκης: Προκαλώ τον κ. Γκατούζο να βγει και να πει τι δεν έκανα. Υπάρχει εσωτερικός κανονισμός, να τιμωρηθώ βάσει εσωτερικού κανονισμού. Δεν θέλω να γυρίσω, απλά να προστατέψω το όνομά μου, γιατί λασπολογούν και δεν θα μπορώ να βρω ομάδα τον Δεκέμβρη. Όλα είναι ψέματα. Μπορούν να βγουν οι συμπαίκτες μου να πουν αν εγώ ή ο Δασκαλάκης ήρθαμε σε αντιπαράθεση με τον προπονητή. Ποτέ δεν γελάσαμε. Ποτέ δεν το έχω κάνει ούτε θα το έκανα. Ειδοποιήθηκα μετά το φιλικό με τον Εργοτέλη στις 12 το βράδυ ότι είμαι εκτός ομάδας. Και δεν μου έλεγε ούτε ο προπονητής, ούτε ο πρόεδρος. Δεν ξέρουν τον λόγο να μου τον πουν. Αυτά που λένε, που είπε στη συνέντευξη Τύπου για θέμα χρημάτων, ότι δεν θα πληρώσω ποτέ το συμβόλαιο των ποδοσφαιριστών, είναι ψέμα. Να βγει ο ίδιος να πει αν όντως είναι αλήθεια ή ψέματα. Ντρέπομαι να κυκλοφορήσω στο Ηράκλειο. Με πήραν από την Αθήνα μια θεία μου και μου λέει παιδί μου ισχύουν αυτά; Μου δημιουργεί κακό στη δουλειά μου εκτός της οικογένειάς μου. Δεν με έδιωξαν. Δεν με αποζημίωσαν. Θα μπορούσα να κάνω προπόνηση μόνος μου και να διεκδικήσω και περισσότερα. Δεν θέλω όμως. Θέλω να πάρω τα λεφτά μου και όσα με ανάγκασαν από την προσφυγή που με οδήγησαν να κάνω».Σήφης Δασκαλάκης: «Να βρίσω κι εγώ να το παίξω μάγκας και πιο άντρας; Εγώ τέλειωσα το σχολείο και θα μιλήσω όπως πρέπει. Ό,τι έγινε το αφήσαμε στην άκρη και κινηθήκαμε βάσει νόμου. Κρατήσαμε μια όμορφη στάση. Όσα είπε ο Μιχάλης είναι σωστά. Στην τελική όταν δημιουργείς πρόβλημα, έχουν τα μπολς και σε κοιτούν στα μάτια και σου λένε έκανες αυτό και σε διώχνω. Βγήκε επίσημα να πει κάποιος κάτι επίσημα; Ποιοι το είπαν; Οι δημοσιογράφοι της διπλανής πόρτας; Τέτοιο μένος, τέτοια οργή, σίγουρα δεν ξύπνησε ένα πρωί και το είχε απέναντί μας. Σίγουρα του είπαν κάτι. Τον παραπληροφόρησαν. Κι όταν βγαίνεις μπροστά σε όλους τους παίκτες και λες δεν θέλω να τους βλέπω, τους πληρώνω το συμβόλαιο να φύγουν και μετά το διαψεύδεις... Αμα χτυπάει το χέρι να βγει και να ορκιστεί στην οικογένειά του να δούμε αν είναι μάγκας. Αν μετριέται έτσι αυτή η κατάσταση. Ήταν μπροστά όλη η ομάδα... Εγώ μετά απ' όλο αυτό μπορεί να σταματήσω το ποδόσφαιρο».
Πηγή: sentragoal.gr