21 Σεπ 2014

Στη κόντρα Πλατινί και ΦΙΦΑ για τα...ρολόγια

Την έκπληξη του προέδρου της UEFA, Μισέλ Πλατινί, προκάλεσε η κίνηση της FIFA να ζητήσει σε όποιον παράγοντα της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας έχει λάβει ως δώρο από την βραζιλιάνικη ομοσπονδία κάποιο ρολόι να το γυρίσει πίσω. Ο Γάλλος, όπως και άλλα μέλη της FIFA, έλαβαν κατά την διάρκεια του Mundial δώρο ρολόγια «65 Parmigiani», αξίας 20.000 ευρώ και τώρα η FIFA τους ζητά να τα επιστρέψουν μέχρι τις 25 Οκτωβρίου. Ο Πλατινί απάντησε ότι δεν επιστρέφει δώρα και πως θα μάθει την αξία του ρολογιού για να δώσει τα χρήματα σε φιλανθρωπίες. «Είμαι έκπληκτος. Πρώτα ήμουν έκπληκτος από την αξία του ρολογιού. Μετά ήμουν έκπληκτος από το δελτίου Τύπου της FIFA, αν η επιτροπή Ηθικής και Δεοντολογίας δεν ήταν ικανοποιημένη, θα έπρεπε να μας το πουν τέσσερις μήνες πριν, όταν παραλάβαμε τα ρολόγια. Αλλά μετά από ένα άρθρο του βρετανικού Τύπου μας είπαν μέσω ενός δελτίου Τύπου, "Πρέπει να επιστρέψετε τα ρολόγια τώρα". Δεν μου αρέσει ο τόνος της FIFA και είμαι έκπληκτος για ό,τι γίνεται. Θα βρω την ακριβή αξία του ρολογιού και θα δώσω αυτά τα χρήματα για φιλανθρωπίες. Δεν επιστρέφω τα δώρα», δήλωσε ο Πλατινί.