23 Αυγ 2014

Ο Μπερίσα έρχεται αποφασισμένος στον Παναθηναϊκό

Ο Βάλμιρ Μπερίσα ήρθε μαζί με την Ρόμα που δίνει απόψε φιλικό με την ΑΕΚ, αλλά οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού ήταν εκείνοι που τον παρέλαβαν και τις επόμενες ώρες αναμένεται να υποβληθεί σε ιατρικές εξετάσεις και να ενταχθεί στο ρόστερ (εκτός απροόπτου) της ομάδας. «Ηρθα σε έναν μεγάλο σύλλογο. Είμαι πολύ ευχαριστημένος που ήρθα για να παίξω στον Παναθηναϊκό και να πάρω παιχνίδια στα πόδια μου. Ο Παναθηναϊκός μου δίνει μια καλή ευκαιρία για να εξελιχθώ. Γνωρίζω πολύ καλά τη νέα μου ομάδα», είπε ο Μπερίσα.Ο νεαρός είπε πως έχει μιλήσει «και με τον Μπαϊράμι αλλά και με τον Τοροσίδη και μου έχουν πει τα καλύτερα λόγια για τον Παναθηναϊκό. Έχω καλό προαίσθημα και πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά». Για τη συμμετοχή του Παναθηναϊκού αλλά και του ίδιους στο Europa League: «Είναι πολύ σημαντικό πράγμα να παίζεις στην Ευρώπη. Μιλάμε για την δεύτερη ευρωπαϊκή διοργάνωση, το Γιουρόπα Λιγκ. Είναι καλό που θα έχω την ευκαιρία να συμμετάσχω κι εγώ σε αυτή την διοργάνωση». Για το αν οι Μπεργκ και Πέτριτς θα τον βοηθήσουν να εξελιχθεί: «100%. Ο Παναθηναϊκός διαθέτει μεγάλους επιθετικούς στο ρόστερ του και αυτό θα με βοηθήσουν να εξελιχθώ και να γίνω καλύτερος παίκτης». Ο Μπερίσα παρακολούθησε και το ματς με τη Μίντιλαντ, ενώ δήλωσε έτοιμος να προσφέρει: «Φυσικά και το είδα. Ο Μάρκους είναι σε εξαιρετική κατάσταση και χαίρομαι που θα παίζουμε μαζί.  Είμαι απόλυτα έτοιμος να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό όποτε μου το ζητήσει ο προπονητής μου».