27 Ιουλ 2014

Γιατί ασχολούνται όλοι με τον Τζαβέλλα;

O Γιώργος Τζαβέλλας μίλησε στους δημοσιογράφους για τον ίδιο, καθώς για τους στόχους του ΠΑΟΚ τη προσεχή σεζόν. «Σε όποια ομάδα πάω είμαι ο ίδιος. Αυτό που βγάζω δεν είναι οπαδιλίκι, ούτε ΠΑΟΚτσηδιλίκι. Είμαι ο ίδιος, είτε η ομάδα έχει πολύ κόσμο είτε όχι. Χαίρομαι να με αγαπούν οι φίλαθλοι, από αυτό παίρνω και ψυχολογία. Αλλά και στην Ελλάδα και παντού ο κόσμος είναι ο ίδιος, στη νίκη είσαι ο καλύτερος, στην ήττα άσχετος. Εγώ συνεχίζω παντού να είμαι ο ίδιος. Όταν λες κάτι παραπάνω στην Ελλάδα πέφτουν να σε φάνε. Φταίω κι εγώ για κάποια πράγματα, αλλά πολλοί θέλουν να ασχολούνται μαζί μου. Δεν ξέρω γιατί ασχολούνται μαζί μου αλλά εγώ το βλέπω ως καλό. Σίγουρα, πάντως, θα προσπαθήσω να διορθώσω αυτά που μπορώ εγώ». Όσο αφορά τους στόχους του ΠΑΟΚ για φέτος είπε: «Είναι νωρίς να ορίσουμε τους στόχους από την αρχή της προετοιμασίας. Πιστεύω ότι αυτό θα γίνει μετά το τέλος της μεταγραφικής περιόδου. Μπορεί να έρθουν άλλοι 15 παίκτες! Σίγουρα πρέπει να ξέρουμε πού βαδίζουμε. Χρειάζεται υπομονή. Δεν ξέρω αν αρέσει αυτό στον κόσμο ή αν το αντέχει. Πρέπει όμως να μπουν σωστές βάσεις και να γίνει σωστή δουλειά. Θέλουμε να μπούμε στους ομίλους του Γιουρόπα Λίγκ και να πάμε καλά στο πρωτάθλημα».