29 Ιουλ 2014

"Δεν με γνωρίζετε αλλά τη Τετάρτη το βράδυ θα με μάθετε "

Ο Βίκτορ Κλωναρίδης είναι το κεντρικό πρόσωπο της αποστολής του Παναθηναϊκού για το ματς με τη Σταντάρ λόγω της βελγικής καταγωγής του. Κάτι που είχε ως αποτέλεσμα αρκετά τοπικά ΜΜΕ να επικοινωνήσουν μαζί του. Ένα από αυτά ήταν και το «dhnet» που κατάφερε να έρθει σε επαφή με τον 22χρονο παίκτη και να τον ρωτήσει για την εμπειρία του στην Μουσκρόν και όχι μόνο. «Δεν ένιωθα καλά στη Μουσκρόν και δεν έπαιξα αρκετά. Αυτό, όμως, μου επέτρεψε να ωριμάσω, παρότι δεν ήταν εύκολο», τόνισε αρχικά ο παίκτης των πρασίνων. Όταν ρωτήθηκε για τις πολλές συμμετοχές που είχε την περσινή σεζόν στο τριφύλλι είπε: «Ίσως είναι παράξενο για κάποιον που δεν έπαιξε στη Μουσκρόν, όμως έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Εξαιτίας της κρίσης η ομάδα επικεντρώθηκε σε νεαρούς παίκτες, αντί να προσεγγίσει μεγάλους αστέρες. Κι εγώ το εκμεταλλεύτηκα».Όσο για το καθαρά αγωνιστικό μέρος του παιχνιδιού με τη Σταντάρ ο Κλωναρίδης δήλωσε: «Αυτό το ματς με την Σταντάρ είναι μια ξεχωριστή στιγμή. Παίζω κόντρα στην ομάδα της πόλης όπου γεννήθηκα, όμως δεν γνωρίζω τη Σταντάρ. Ξέρω μόνο ότι είναι μια καλή ομάδα στο Βέλγιο, τίποτα περισσότερο. Είμαι αισιόδοξος για την πρόκριση και ελπίζω πως το βράδυ της Τετάρτης να με μάθει το Βέλγιο».Ολοκηρώνοντας τόνισε: «Δεν με εκπλήσσει που δεν με γνωρίζετε στο Βέλγιο. Η μητέρα μου είναι απ' την Λιέγη, εγώ γεννήθηκα στη Σερεσιέν, όμως ποτέ δεν έζησα στο Βέλγιο, αφού οι γονείς μου έφυγαν κατευθείαν για την Αφρική. Εκεί έζησα μέχρι τα 16. Μετά πήγα στην ΑΕΚ».