20 Απρ 2014

Τα πλέι οφ θα είναι η προσωπική ρεβάνς του Φορμίκα

Ο Λαουτάρο Φορμίκα, ο οποίος επιστρέφει μετά από απουσία ενός έτους στις αγωνιστικές υποχρεώσεις του Αστέρα Τρίπολης, σε συνέντευξή του στο «arcadiasports.gr» δεν έκρυψε την ανυπομονησία του για τις αναμετρήσεις των πλέι οφ. «Είμαι σε πολύ καλή σωματική και ψυχολογική κατάσταση. Έχω αφήσει πίσω μου όλο αυτό που συνέβη, προπονούμαι σε υψηλούς ρυθμούς, δουλεύω πολύ και το επίπεδο της φυσικής μου κατάστασης είναι νορμάλ, για να συμμετέχω στους αγώνες της ομάδας μου. Θεωρώ αυτούς τους αγώνες που έρχονται ως μια ευκαιρία για την προσωπική μου ρεβάνς. Γιατί είναι οι αγώνες που δεν μπόρεσα να παίξω πέρυσι. Θα είναι αμφίρροπα παιχνίδια στα πλέι οφ. Η εικόνα που έχουμε από το πρωτάθλημα είναι ότι μπορούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί. Είναι αγώνες ανάμεσα σε ομάδες ίδιου επιπέδου. Εμείς θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο δυνατό, για να εξασφαλίσουμε ένα καλό εισιτήριο για τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις», ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια του Φορμίκα.