17 Απρ 2014

Μίτσελ:"Αυτά που είδα σήμερα δεν αξίζει με τίποτα στην Ελλάδα"

Στην κάμερα του OTE TV μίλησε μετά το τέλος του αγώνα ο Μίτσελ. Ήταν σχεδόν... σκασμένος για τα όσα βίωσε στην Τούμπα και τόνισε πως «είναι γελοίο να μιλάμε για ποδοσφαιρικό ματς. Αυτό που είδα σήμερα δεν το έχω ξαναδεί ποτέ. Ογδόντα λεπτά μετά την ώρα έναρξης του ματς όλα όσα βλέπαμε δεν είχαν καμία σχέση με τον ποδοσφαρικό πολιτισμό. Δεν τα έχω δει ποτέ ξανά. Δεν τα έχω διανοηθεί. Καταλαβαίνω τον διαιτητή. Είχα την ίδια επιθυμία να τελειώσει το ματς. Κυρίως γιατί εκτός από τεχνικός είμαι και άνθρωπος και δεν θέλω να μου συμβεί κάτι κακό. Γιατί σε κάποια σημεία εάν είχαμε προκληθεί παραπάνω και είχαμε βάλει γκολ, θα είχαν γίνει πολύ άσχημα πράγματα. Ακόμα και έτσι έγιναν πολύ άσχημα πράγματα για εμάς. Είδαμε παίκτες να κάνουν χρήση των social media για να μας βρίζουν. Αυτό που είδα σήμερα δεν αξίζει με τίποτα στην Ελλάδα ως εικόνα. Αυτό το σημερινό ήταν μία πολύ κακή εικόνα. Έχει πολύ διαφορετικά πράγματα να δείξει η Ελλάδα. Αλλιώτικα. Σας το λέω εγώ που διαρκώς μιλάω για την καλή φιλοξενία των Ελλήνων. Όμως αυτό που είδα σήμερα δεν μπορώ να το πιστέψω. Είναι η πρώτη φορά που χάνω ένα ματς και λέω πως το προτιμούσα γιατί δεν ήθελα να πάθουν κακό οι παίκτες μου. Είδαμε πως κινδύνευσαν. Φυσικά και φοβήθηκα και για μένα και για τους παίκτες μου».